Masuri de siguranta Complex Phoenicia Mamaia

Holiday Resort 4* – Phoenicia Luxury 4*– Phoenicia Royal 5*

Dragi parteneri,

Va trimit mai jos, masurile pe care noi le vom implementa in aceasta perioada, ele putand suferi modificari, o data ce vom avea informatii clare din partea autoritatilor:

Complexul Phoenicia Holiday Resort Phoenicia LuxuryPhoenicia Royal
este amenajat pe o suprafata de peste 100 000 mp, ceea ce ne permite reamenajarea spatiilor commune, astfel incat sa respectam regulile de distantare sociala, dar in acelasi timp, sa le oferim oaspetilor un mediu relaxant pentru vacanta lor

  • In incinta complexului, avem un centru de prim ajutor cu asistent medical, iar oaspetii nostri vor beneficia de servicii medicale de prim ajutor GRATUITE.
  • Vom instala covorase dezinfectante si dispozitive cu gel dezinfectant la intrarile principale.
  • Vom instala dispozitive cu dezinfectant la receptie, lifturi si alte zone publice din hotel.

Pentru pastrarea distantei sociale recomandata, vom asigura culoare prestabilite in zonele aglomerate si vom marca locurile de asteptare la receptie, lifturi si restaurant.

  • Angajatii complexului vor purta masca si manusi iar starea lor de sanatate va fi monitorizata zilnic.
  • Completarea fisei de inregistrare se va face de catre receptioner, datele fiind furnizate de catre client. Acesta din urma, va trebui doar sa semneze.
  • Vom dezinfecta constant toate punctele de contact (manere, balustrade, intrerupatoare, robineti, blaturi, butoane lift, cartele acces camera).
  • Luam in calcul, cu aprobarea prealabila a oaspetelui, sa facem curatenia si dezinfectarea camerelor doar la check-in/check-out, iar lenjeria si menajul se vor efectua doar la cerere. Posibilitatea de a face menajul zilnic ramane valabila, pentru oaspetii care solicita astfel.
  • Vom elimina din camere si zonele publice, revistele, pliantele, hartiile si alte materiale printate.

Vom elimina produsele din minibar. Acestea se vor pune doar la cerere.

  • Accesul la restaurant se va face pe o singura intrare, mesele vor fi amplasate la o distanta de 1,5/2m intre ele si numarul de persoane la o masa va fi limitat la 6, iar bufetul va fi amplasat in mai multe zone, pentru a evita aglomerarea spatiului.

Personalul care va servi la bufet va purta masti si manusi de protectie si va inmana preparatele selectate de oaspeti, tacamurile si vesela, pentru a evita atingerea lor de mai multe persoane.

  • In cazul in care, numarul oaspetilor va fi mai mare decat capacitatea maxima admisa in restaurant, respectand distanta impusa, vom stabili anumite intervale orare in care se va lua masa, pe serii, si vom inregistra preferintele clientilor inca de la momentul cazarii. Spre exemplu, la mic dejun vom oferi 2 variante 07.30 – 09:00, 09:30 – 10:30. Vom proceda in acest fel si pentru pachetele achizitionate cu demipensiune sau all inclusive.

In pauza dintre seriile de servire vom dezinfecta mesele, scaunele, aparatele din restaurant (aparate cafea, aparate prajit paine etc ).

  • La piscina si la plaja sezlongurile vor fi departate si igienizate dupa fiecare utilizare.
  • Programul de entertainment va suferi modificari si va fi adaptat astfel incat sa fie respectate conditiile de distantare sociala.

Vom asigura training de perfectionare a personalului cu privire la normele si masurile sanitare impuse de Directia de Sanatate Publica si vom stabili un regulament de ordine interioara pe care il vom afisa in complex.

Vom reveni cu completari/modificari, pe masura ce vom avea informatii concrete si va asiguram ca vom respecta toate recomandarile specialistilor.

Impreuna suntem mai puternici!

 
Whatsapp