Informatii Masuri Covid-19

adoptate in cadrul hotelurilor Mera Resort 4* (Venus) & Mera Onix 4* (Cap Aurora)

 

 

Hotelurile de pe litoral au inceput sa se pregateasca pentru primirea turistilor!
Chiar daca au traversat o perioada dificila, hotelierii fac toate modificarile necesare pentru a respecta masurile de igiena astfel incat turistii sa se poata bucura de #VacantaInSiguranta!

Dichisitele hoteluri Mera Resort 4* Venus si Mera Onix 4*, Cap Aurora isi asteapta turistii incepand cu 15 iunie cu aceleasi servicii de calitate cu care au fost obisnuiti, cu multe zambete si voie buna si cel mai important, in conditii de maxima siguranta, pentru ca acestia sa aibe parte de un sejur perfect.

Mesaj Mera Resort 4*, Venus & Mera Onix 4*, Cap Aurora, referitor la masurile de siguranta adopate:

Dragi parteneri,

 

Vă mulțumim pentru întreaga colaborare și mai ales pentru cooperarea din această perioada dificilă pentru industria pe care cu toții o iubim. Încet, încet lumea începe să se relaxeze și gândul la vacanța revine.
Iată-ne ajunși în fața marii provocări a anului, sezonul estival.

Este momentul pentru care ne-am pregătit mai bine de jumătate de an,  momentul în care avem ocazia să vă demonstrăm și să ne confirmăm totodată faptul că Mera Hotels este punct de reper major pe harta destinațiilor de vacanță all inclusive de pe litoralul românesc.

Va anuntam cu bucurie ca Mera Resort si Mera Onix iși așteaptă oaspeții începând cu data de 15 Iunie 2020!

Pentru noi, echipa Mera Hotels, urmează o perioadă mult așteptată, în care ne asumăm, cu toată inima, rolul și marea responsabilitate de a fi gazdă, de a pune la dispoziție serviciile noastre la cele mai înalte standarde ale ospitalității, dar și de maximă siguranță.

Sănătatea oaspeților noștri este și va fi mereu prioritatea noastră , de aceea încercăm în permanență să luăm măsurile necesare pentru a ii proteja, dar și pentru a se simți confortabil.

Urmărim în permanență recomandările autorităților în sănătate și prin urmare, în incinta hotelului s-au luat următoarele măsuri, conforme cu recomandarile actuale ale autorităților, insă. așteptăm sa vedem si pozitia autoritatilor si conditiile impuse de ei, pe care le vom respecat cu strictete.

  1. La check-point (barieră), în ziua sosirii se va înmâna oaspeților un flyer cu instrucțiunile de urmat, premergătoare acțiunii de check-in;
  2. Scanarea oaspeților la sosire cu termocamera;
  3. Organizarea zonelor de dezinfectare prin amplasarea aparatelor cu soluții specifice;
  4. Organizarea zonei medicale în imediata apropiere a zonei de recepție;
  5. Informare electronica (televizoare) și aviziere în locurile desemnate;
  6. Info point cu instrucțiuni specifice ce au scopul de a crea un check-in rapid în baza:
  • unui bon de ordine și a unor zone de așteptare interioare și exterioare,
  • înmânarea către oaspeți a unui set de documente specifice operațiunii de check-in;
  • inmanare set masti
  • Dezinfectarea zilnică a spațiilor de cazare a suprafețelor de contact);
  • Dezinfectarea zilnică a spațiilor de cazare a suprafețelor de contact);
     8. Folosirea consumabilelor de unică folosință;
  • 9. Inlocuirea materialelor informaționale fizice cu informații electronice (televizorul din cameră și spații comune);
    10. Dezinfectarea în mod frecvent a spațiilor comune (zona lift, mâna curenta scări etaje, mobilier);
    11. In cadrul restaurantului, micul dejun, dejunul și cina se vor servi în trei serii.
    12. Se vor pune la dispozitie tacâmuri și veselă de unica folosință;
    13. Mâncarea va fi servită exclusiv de personalul Mera desemnat;
    14. Bufetul va fi prevăzut cu protecție panou din Plexiglas.

    15. Condimentele și sosurile vor fi ambalate individual;
    16. Dupa fiecare serie, se va efectua dezinfectarea suprafețelor;
    17. In restaurant și pe terasă se vor respecta cu strictețe regulile de distanțare socială, conform normelor impuse;
    18. Pe perimetrul piscinei si al plajei, ansamblurile formate din șezlonguri, măsute și umbrele, vor fi amplasate la o distanță reglementată de normele în vigoare privind prevenirea răspândirii Covid 19.
  • 19. Se dezinfectează  frecvent și dupa fiecare client, cu solutii specifice, obiectele aflate pe perimetrul piscinelor;
    20. Sezlongurile și măsuțele se vor dezinfecta cu soluții specifice după fiecare folosire;
    21. Calitatea apei din piscine se verifică la intervale prestabilite;
    22. Realizarea unor zone de dezinfectare, prevazute cu chiuvetă, dozator săpun, dispenser substanță dezinfectantă;
    23. Amplasarea panourilor cu informatii specifice situației;
    24. La baza toboganelor se va realiza un spațiu de așteptare cu marcaje specifice distanțării sociale;
    25. Se va instala un covor dezinfectant la urcarea pe tobogan;
    26. Se vor dezinfecta mâinile la interval de o oră cu soluții agreate;
    27. Se va evidenția distanța dintre turiștii aflați pe scara de acces prin semne distinctive din 1,5m in 1,5m; 
    28. Se vor amplasa zone de colectare a deșeurilor rezultate din utilizarea maștilor si a mănușilor;
    29. In fiecare noapte se vor desfasura acțiuni de dezinfectare a tuturor spațiilor din cadrul unității hoteliere (interioare si exterioare).

    Acțiunile noastre demonstrează un angajament ferm de a implementa măsuri adecvate menținerii unui mediu sanatos pentru oaspeții și membrii echipei noastre.
Whatsapp